Imagine you start a brand new life on the Web : be Digital "Offrez-vous une 2eme Vie"
Publié le 23 Mars 2015
Imagine you’re 17 years old. You’re surfing the web, procrastinating. You’re just passing the time on YouTube, watching inane videos and knowingly letting yourself rappel down into the rabbit hole of the internet. It’s nothing out of the ordinary, thousands of people are doing the exact same thing you are right at this exact second.
A Brave Heart The Lizzie Velasquez Story movie trailer. From the producers of the most viewed TEDWomen event of 2013 comes "A Brave Heart: The Lizzie Velasquez Story," a documentary following the inspiring journey of 25 year old, 58 pound Lizzie from cyber-bullying victim to anti-bullying activist.Born with a rare syndrome that prevents her from gaining weight, Elizabeth "Lizzie" Velasquez was first bullied as a child in school for looking different and, later online, as a teenager when she discovered a YouTube video labeling her "The World's Ugliest Woman." The film chronicles unheard stories and details of Lizzie’s physical and emotional journey up to her multi-million viewed TEDx talk, and follows her pursuit from a motivational speaker to Capitol Hill as she lobbies for the first federal anti-bullying bill.
A Brave Heart The Lizzie Velasquez Story movie trailer
Enfant d'AUSCHWITZ, JE VEUX parler avant de mourir - OOKAWA Corp.
Le son, la radio , la vidéo renforcent la teneur du propos. Ce qui caractérise les génocides c'est que l'on tue les enfants avec les adultes, parce que l'on ne veut pas laisser derrière soi de ...
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Over the last few years YouTube has exploded and the opportunity to make money with video marketing has never been bigger. Wach it ! Let's take a look ! Dare to be better ? OK ! Ookawa-Corp blown by
How Much Money Do You Make on YouTube? Over the last few years YouTube has exploded and the opportunity to make money with video marketing - OOKAWA Corp.
YouTube Is Adding Crowdfunding and a Channel Management App... - OOKAWA Corp.
YouTube Is Adding Crowdfunding and a Channel Management App... As of now, YouTube creators have to come up with their own innovative ways of raising funds, usually through other platforms. No ...
Statistiques de frequentation de Youtube : YouTube n'en finit pas de grossir - OOKAWA Corp.
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Statistiques de fréquentation de Youtube Plein de chiffres sur le site de vidéos YouTube.com YouTube n'en finit pas de grossir ! Voici plein de chiffres et statistiques sur le plus gros site de ...
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Moyens B'360 : ca sent le SOUFFRE ici ! e-TOURISM Plutôt discret ces dernières semaines malgré son nouveau spectacle &La bête immonde&, Dieudonné est toutefois de retour dans l'actualité depu...
Les images parlent - Lorsqu'elles bougent, avec du son ça peut prendre de l'envergure : Comparatifs Associations d'idées interdits ! - OOKAWA Corp.
VIOL : lorsque la video provoque pour se guérir d'OSER - OOKAWA Corp.
Tu peux faire quelque chose pour éviter cela C'est sur ce slogan que se termine un étonnant clip de prévention contre le viol diffusé sur YouTube par le ministère de l'Intérieur hongrois Imag...
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VIDÉOS : Facebook VEUT concurrencer Youtube! - OOKAWA Corp.
Selon le Siècle Digital, depuis un an, Facebook a considérablement accéléré sa stratégie de conquête du média vidéo sur sa plateforme. Après l'ajout de la fonctionnalité de lecture autom...
http://ookawa-corp.over-blog.com/2015/01/videos-facebook-veut-concurrencer-youtube.html
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Génération Z, deux milliards de jeunes en symbiose avec le monde digital - OOKAWA Corp.
Vitesse ? In. Patience ? Out. Réseaux sociaux ? In. Livres ? Out. Ambition ? In. Obéir ? Out. Jeux vidéo ? In. Sport ? Out. Gare à la &génération Z&, pressée, pragmatique, autonome et têtue...
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